Koktajle odchudzające, przepisy, działanie, jak zrobić

Jest wiele sposobów na odchudzanie, w artykule przedstawimy najlepsze koktajle, które umożliwią pozbycie się nadmiaru kilogramów. Prezentowane koktajle zawierają niską wartość kalorii, są bogate w błonnik, witaminy oraz składniki odżywcze. W przypadku odchudzania, wypicie takiego koktajlu zastępuje normalny posiłek. Wysoka zawartość błonnika wpływa na lepszą pracę jelit, oczyszczanie organizmu i szybszy metabolizm, dzięki czemu szybciej chudniemy.

Koktajl odchudzający – co powinien zawierać

To nie prawda, że koktajle, które mają być dietetyczne muszą być niesmaczne czy też niezdrowe. Wystarczy przestrzegać kilku zasad, aby połączyć wszystkie interesujące nas aspekty – smak, zdrowie, odchudzanie.

1.Połączenie napojów roślinnych oraz wody

Większość koktajli, które spotykamy w sklepach czy też restauracjach bazuje na napojach roślinnych typu mleko migdałowe, kokosowe czy napojach sojowych. Tego typu płyny są odżywcze, jednak posiadają wysoką zawartość kalorii. Jeśli przygotowujemy koktajle odchudzające możemy zmniejszyć ich kaloryczność przez sporządzenie mieszanki – napoju roślinnego oraz wody w proporcji pół na pół. Dodatkowo warto wybierać takie napoje roślinne, które nie posiadają w składzie cukru.

2.Warzywa jako podstawa

Podstawowym składnikiem w przypadku koktajlu odchudzającego powinny być warzywa, które są bogate w składniki odżywcze, mają niewiele kalorii i są świetnym wypełniaczem. Najlepiej korzystać z sezonowych warzyw, wówczas będziemy mieć pewność, że będą świeże i pozbawione chemii. Możemy wykorzystać seler, marchew, brokuły, jarmuż czy szpinak.

Odchudzasz się? Sprawdź nasz ranking tabletek na odchudzanie – przejdź do rankingu i zobacz co warto stosować, aby schudnąć szybko, ale bezpiecznie.

3.Naturalny słodzik

W większości koktajli znajdziemy miód, syrop klonowy czy suszone daktyle, które znacznie zwiększają kaloryczność naszego napoju. Jeśli przygotowujemy koktajl odchudzający i chcemy dodać mu odrobinę słodyczy możemy wykorzystać owoce. Doskonale sprawdzą się banany, nektarynki czy brzoskwinie. Oczywiście dodajemy je do smaku, nie przesadzając z ilością.

1.Witaminowy, zielony koktajl odchudzający

Potrzebne składniki – 1 banan, 1 jabłko, mały ogórek, kawałek selera, 5 liści mięty, połówka cytryna, limonka, połówka gruszki, połówka awokado.

Przygotowanie – wyciskamy sok z cytryny oraz limonki. Do soku dodajemy pozostałe składniki i miksujemy za pomocą blendera. Jeśli chcemy uzyskać inną konsystencję możemy dodać do koktajlu wody w celu jego rozrzedzenia.

Taki koktajl zapewnia nam doskonałe efekty. Jabłka zawierają pektyny, czyli błonnik rozpuszczalny, który zapewnia długotrwałe uczucie sytości. Banan to dawka energii i około 150 kalorii. Seler odpowiada za szybszy rozkład tłuszczów, wspomaga trawienie, oczyszcza organizm i reguluje pracę jelit. Awokado przyczynia sie do lepszego wchłaniania błonnika i jest bogate w witaminy i minerały. Do tego dostajemy dodatkową dawkę witamin zawartych w cytrynie, limonce oraz mięcie.

2.Pomarańczowe odchudzanie

Potrzebne składniki – 1 jabłko, seler (około 30 dag), marchew (około 50 dag), 3 łyżki jogurty naturalnego, 1 łyżka stołowa soku z grapefruita, do smaku sól, pieprz, papryka osra oraz słodka.

Przygotowanie: Jeśli posiadamy wyciskarkę do soków składniki umyte, obrane i wydrylowane wrzucamy do wyciskarki. Dodajemy jogurt naturalny, doprawiamy przyprawami. W przypadku, gdy nie posiadamy wyciskarki możemy wykorzystać blender, w tym wypadku możemy również dodać do koktajlu wodę.

Porcja na 4 szklanki.

3.Malinowe oczyszczanie

Składniki: maliny 25 dag, borówki 100 dag, pomarańcza, cytryna.

Przygotowanie: W zależności od posiadanego sprzętu domowego możemy przygotować napój korzystając z sokowirówki lub blendera.

Koktajl świetnie działa na oczyszczanie organizmu eliminując toksyny. Maliny zawierają bardzo duże ilości antyoksydantów, potas, który reguluje gospodarkę wodno-elektrolitową, witaminy i związki, które wpływają na lepszą odporność.

4.Seler i kiwi metabolizm ożywi

Składniki – seler, kiwi, pół szklanki wody, miód (można zastąpić połówką banana)

Przygotowanie – Umyte, pokrojone, obrane składniki wrzucamy do blendera, dodajemy wodę.

5.Szpinak i mango

Składniki – 1 mango, 8 dag szpinaku, mięta, pół szklanki wody.

Przygotowanie – składniki wrzucamy do blendera, dodajemy wodę, miksujemy do pełnego połączenia się składników.

Rekomendujemy: African Mango – świetna alternatywa i gwarancja szybkiego odchudzania!

African Mango to połączenie wysokiej jakości składników, które skutecznie wspomagają proces odchudzania.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji koniecznie odwiedź oficjalną stronę producenta: KLIKNIJ TUTAJ !

Jakie korzyści gwarantuje African Mango?

– skutecznie wspomaga odchudzanie,

nie powoduje efektu jojo po odstawieniu kapsułek,

zmniejsza apetyt przez co nie podjadasz podczas odchudzania,

– produkt zawiera wyłącznie naturalne składniki stymulujące odchudzanie,

liczne pozytywne opinie konsumentów oraz dietetyków,

– możliwość dokonania zakupu w promocji:

KUP AFRICAN MANGO TERAZ -20% TANIEJ!

Ponadto należy pamiętać, że producent zapewnia 90 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy w przypadku braku zadowolenia.

Z pewnością African Mango to świetna alternatywa dla koktajli odchudzających, które nie gwarantują tak szybkich i stałych efektów odchudzania. Jeżeli zależy Ci na uzyskaniu świetnej sylwetki w krótkim czasie koniecznie dołącz do swojego odchudzania African Mango naturalny spalacz tłuszczu!

Koktajle odchudzające, które warto pić podczas kuracji odchudzającej z African Mango – Sprawdź i Pozbądź się Nawet 20 kg w 3 miesiące!

6.Orzeźwiający koktajl na lepszy metabolizm

Składniki – 1 grapefruit, połówka ananasa, odrobina imbiru.

Przygotowanie – składniki wyciskamy za pomocą sokowirówki lub blendujemy.

7.Koktajl czerwony

Składniki – 1 burak, 1 jabłko, 2 marchewki, szklanka wody, połówka nektarynki, sól do smaku

Przygotowanie – Składniki myjemy, obieramy, pozbawiamy pestek i wrzucamy do sokowirówki. W przypadku jej braku miksujemy lub ścieramy na drobnych oczkach tarki. Dodajemy wodę i sól do smaku.

Podsumowanie

Koktajle warzywne to nie tylko świetny sposób na odchudzanie, to również recepta na zdrowie, lepsze samopoczucie, poprawę stanu cery, odporność. Koktajle odchudzające warto wprowadzić do codziennego jadłospisu. Najlepiej pić koktajl rano zamiast śniadania. W ten sposób zyskujemy pełnowartościowy posiłek i energię do aktywnego dnia.

Istotne jest także to, żeby do sporządzania naszych koktajli używać świeżych, dobrej jakości produktów. Najlepiej wybierać warzywa i owoce sezonowe. W ten sposób unikniemy szkodliwych związków. Odwiedzając lokalne bazary z pewnością znajdziemy dobre źródło warzy i owoców.

Sprawdź aktualny ranking tabletek na odchudzanie > Kliknij tutaj <

3 thoughts on “Koktajle odchudzające, przepisy, działanie, jak zrobić

  • Sierpień 24, 2017 at 12:45 pm
    Permalink

    Od jakiego czasu piję warzywno-owocowe koktajle, ale powiem Wam, że to też fajna sprawa do przemycenia warzyw do diety dziecka. Miksujemy wszystko, odpowiednio doprawiamy i mamy fajny napój z mnóstwem wartościowych składników.

    Reply
  • Sierpień 22, 2017 at 5:21 pm
    Permalink

    Fajne te koktajle, ja zawsze rano nie mam apetytu, a dzień bez śniadania to nic dobrego. Podobają mi się koktajle z jabłkiem, niby proste, ale tanie i smaczne, do tego widać, że dają efekty.

    Reply
  • Sierpień 18, 2017 at 7:08 am
    Permalink

    Drogie Koleżanki,
    własnie kupiłam african mango tabletki ze stronki http://nplink.net/5W3J5NIA koszt jest niemały bo 150 zl za miesięczna kuracje. producent gwarantuje utratę min. 2 kg tygodniowo albo zwrot kasy hoć mnie zachęciły głownie pozytywne opinie innych tłuścioszków. jak działa na mnie mogę was informować na bieżąco, choć zaznaczam, ze zamieniłam ostatnio samochód na rower (o ile pogoda i okoliczności na to pozwalają) oraz staram się ograniczać fast foody oraz węglowodany (z węglowodanami tak sobie mi wychodzi)”

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *