Killer Ewy Chodakowskiej – sprawdzamy efekty treningu

Killer Ewy Chodakowskiej – sprawdzamy efekty treningu
5 (100%) 4 votes

Killer to jeden z kilku programów treningowym, którego autorką jest Ewa Chodakowska. Jego pełna nazwa to Spalanie i Modelowanie. Według motywatorki polek, podczas całego treningu, który trwa 40 minut możemy spalić 600 kcal. Czy zestaw ćwiczeń killer rzeczywiście przynosi dobre efekty? Sprawdziliśmy to!

Zanim zaczniemy nasz trening warto wiedzieć, że killer Chodakowskiej to trening przeznaczony dla osób zaawansowanych, więc jeśli przez kilka lat Twoja aktywność polegała jedynie na obsłudze pilota od telewizora, to musisz zacząć od czegoś mniej zaawansowanego. Co wybrać jeśli dopiero rozpoczynamy naszą przygodę z ćwiczeniami? Autorka poleca swój inny zestaw treningowy, a mianowicie Skalpel.

Zasady treningu Killer

Killer Ewy Chodakowskiej to ćwiczenia kardio, które zostały podzielone na trzy części – wykonujemy je z odpowiednimi przerwami, pamiętając o właściwym oddechu. Ćwiczenia angażują praktycznie wszystkie partie mięśniowe i według trenerki pozwalają na szybkie spalanie zbędnych kilogramów oraz rzeźbienie ciała. Ćwiczenia same w sobie nie są skomplikowane, ale jednak ich intensywność i ilość powtórzeń wymaga o ćwiczącego bardzo dobrej kondycji fizycznej.

W przypadku Killera mamy do czynienia z tak zwanym treningiem interwałowym, podczas którego zmieniamy partie ćwiczonych mięśni. Wiele osób, które zaczynają przygodę z tym treningiem odpuszcza, ponieważ ma od początku bardzo duże problemy z zakwasami, wiele osób nie wykonuje też treningu do końca. Jak wspominaliśmy możemy początkowo zacząć od prostszych ćwiczeń, popracować nad naszą kondycją i przejść do killera.

Podczas wykonywania treningu warto skupić się na odpowiednim powtarzaniu ćwiczeń, nie warto robić tego byle jak, dokładnie powtarzajmy ruchu oraz tempo ich wykonywania.

Efekty Killera Ewy Chodakowskiej

Tak jak w przypadku proponowanych tu ćwiczeń, podobnie jak i w każdym innym treningu kardio, nie tylko poprawiamy wytrzymałość i wydolność naszego organizmu, ale tym samym pozbywamy się tłuszczu i zbędnych kilogramów z naszego ciała. Ewa Chodakowska wprowadza także blok z ćwiczeniami siłowymi, które dodatkowo mają za zadanie poprawić rzeźbę naszej sylwetki, ujędrnić mięśnie i bardziej je uwidocznić.

Oczywiście panie nie mają się czym przejmować, bo takie ćwiczenia nie sprawią, że ich ciała przerodzą się w kulturystyczne twory. Z pewnością takie ćwiczenia pozwolą jedynie na ładniejszą sylwetkę.

Oczywiście jeśli nie jesteśmy w stanie wykonać całego treningu, nie ma się czym martwić, możemy stopniowo przechodzić do kolejnych ćwiczeń. Nie pomijajmy jednak końcowego rozciągania naszych mięśni, na które z pewnością będziemy mieć jeszcze siłę.

Efekty powinny przyjść dosyć szybko, ważne jest żeby regularnie wykonywać ćwiczenia.

Dlaczego warto wykonywać trening Killer?

Coraz więcej osób dba o swój wygląd, ma również świadomość, że aktywność fizyczna ma zbawienny wpływ na nasze zdrowie. Killer jest trudnym treningiem, ale jego poprawne wykonanie zapewnia nam dużo satysfakcji i pozwala osiągnąć bardzo dobre efekty. Co zyskujemy?

  • utrata kilogramów
  • wyrzeźbiona sylwetka
  • poprawa kondycji i wytrzymałości
  • lepsze krążenie
  • poprawa stanu mięśni brzucha i nóg

Popularność treningu Ewy Chodakowskiej

Dlaczego trening killer jest tak popularny? Strzałem w dziesiątkę okazuje się dokładny film instruktażowy z przebiegiem ćwiczeń. Oglądając to na telewizorze czy komputerze mamy wrażenie jakbyśmy ćwiczyły razem z Ewą. To doskonała motywacja, a do tego dokładnie widzimy jak mamy wykonać każde ćwiczenie, jakie ma być tempo i ile powinien trwać odpoczynek. To coś w rodzaju treningu personalnego, który miałby odbywać się na siłowni czy w zorganizowanej grupie.

W przypadku ćwiczeń killer mamy takie udogodnienie, że możemy ćwiczyć w domu, niezależnie od tego ile mamy czasu i kiedy, możemy dopasować treningi do naszych potrzeb i możliwości.

Przygotowując się do wykonywania treningu najlepiej włożyć coś wygodnego i lekkiego – dres, leginsy, frotkę do wycierania potu. Butelka z wodą również może się nam przydać. Znajdźmy miejsce, które pozwoli nam na bezpieczne wykonywanie ćwiczeń. Dobrym akcesorium okaże się mata do ćwiczeń, która pozwoli nam na wygodne wykonywanie powtórzeń i nie doprowadzi do poślizgnięcia się na naszej domowej podłodze.

Oczywiście treningi proponowane przez Ewę Chodakowską, mają również wielu przeciwników, którzy mówią zarówno o tym, że jej działanie polega jedynie na zarabianiu pieniędzy, inny twierdzą, że niektóre ćwiczenia mogą być szkodliwe dla naszego organizmu. Tak czy inaczej pamiętajmy o dobrym wpływie aktywności fizycznej. Każdy z nas przynajmniej pół godziny dziennie powinien korzystać z takich ćwiczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *