Jak ćwiczyć mięśnie Kegla – poradnik

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla – poradnik
5 (99.05%) 42 votes

Ćwiczenia mięśni Kegla to nic innego jak naprzemienne napinanie oraz rozluźnianie mięśni dna miednicy – pochwy oraz krocza. Takie ćwiczenia to nic trudnego, musimy jedynie zlokalizować mięśnie i regularnie wykonywać odpowiednie czynności.

Z jakiego powodu warto ćwiczyć mięśnie Kegla – mięśnie dna miednicy? Odpowiednia kondycja tych właśnie mięśni pozwala na uzyskanie lepszej satysfakcji podczas stosunku zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny, eliminują problem nietrzymania moczu, wypadania pęcherza a także w znacznym stopniu ułatwiają poród i skracają czas rekonwalescencji po porodzie.

Gdzie znajdują się mięśnie Kegla?

Żeby skutecznie ćwiczyć mięśnie Kegla należy przede wszystkim zacząć od ich zlokalizowania. Najłatwiej zrobić to podczas oddawania moczu, w tym czasie staramy się przerwać oddawany strumień a wykorzystujemy do tego właśnie te mięśnie. W momencie powstrzymywania sikania zaciskane są zwieracze odbytu oraz cewki moczowej.

Kolejna metoda na wyszukanie mięśni to włożenie palca lub dwóch do pochwy w pozycji leżącej i próba zaciśnięcia mięśni, które powinny zacisnąć się na palcach.

Należy pamiętać, aby ćwiczeń nie wykonywać podczas oddawania moczu, ponieważ w tym wypadku nie opróżniamy pęcherza do końca. Ćwiczymy na sucho, w dowolnym momencie dnia.

Naturalna poprawa kobiecego libido

Na rynku pojawił się dosyć ciekawy produkt, który pozwala poprawić jakość życia intymnego kobiet. Ten produkt to Femin Plus, a jego zaleto to:

– większa ochota na seks

– szybsze osiąganie stanu podniecenia

– lepsze ukrwienie i wrażliwość narządów płciowych

– lepsze nawilżenie pochwy

– silne, intensywne orgazmu

Dowiedz się więcej na temat produktu: Kliknij tutaj i przejdź na stronę producenta

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Kładziemy się na plecach i napinamy mięśnie, pozostajemy tak przez około 5 sekund po czym rozluźniamy. Po krótkiej przerwie ponawiamy ćwiczenie . W pierwszym tygodniu naszego treningu warto powtarzać ćwiczenie 3 razy dziennie po 5 skurczy.

W kolejnym tygodniu należy zwiększyć ilość skurczy do 10 lub 15 i wykonywać trening 3 razy dziennie. Ważna jest systematyczność, tylko dzięki niej możemy uzyskać odpowiednie efekty. Możemy też zmieniać długość skurczy wykonując długie – 10 sekundowe skurcze lub serie szybkich skurczy.

Podczas ćwiczeń nie zapominajmy o normalnym oddychaniu, podczas wykonywania skurczy nie należy wstrzymywać oddechu. Warto też zwracać uwagę czy podczas treningu nie napinamy mięśni brzucha – mięśnie brzucha nie powinny być napięte.

Kolejne ćwiczenie to jakby unoszenie dna miednicy, wyobrażamy sobie, że chcemy dno miednicy maksymalnie przyciągnąć do góry przez odpowiednie napinanie mięśni. Napinamy mięśnie coraz mocniej, po czym je powoli rozluźniamy aż do całkowitego rozluźnienia.

Na początku ćwiczenia mogą wydawać się trudne, ale po kilku dniach stają się tak proste, że można je wykonywać w różnych sytuacjach, podczas oglądania telewizji, w pracy, przed snem i wpadamy w taką rutynę, że ćwiczenia nie są już problemem.

Dobre jest to, że ćwiczenia mięśni kegla są po prostu niezauważalne dla innych osób. Możemy je wykonywać w szkole, w pracy, w domu, ważne żeby były to systematyczne ćwiczenia. Efekty zauważmy po kilku tygodniach ich stosowania.

Kulki gejszy do ćwiczenia mięśni kegla

Jakie kulki wybrać? Jeśli zaczynasz najlepiej skorzystać z plastykowych lub wibrujących kulek. Wkładamy kulki do pochwy jedna po drugiej, możemy użyć lubrykantu lub zwilżyć kulki, aby było łatwiej. Po włożeniu kulek zaciskamy mięśnie kegla. Nie korzystamy z kulek przy podrażnieniach pochwy lub podczas okresu.

Kulki należy nosić przez kilka godzin dziennie, na początku najlepiej w domu, później przychodzi nam to łatwiej, możemy korzystać z nich dowolnie. Po wyjęciu kulki należy umyć ciepłą wodą z mydłem i wysterylizować je wrzątkiem.

Dzięki noszeniu kulek bez problemy ćwiczymy mięśnie kegla, przez co wzmacniamy ścianki pochwy oraz kanał rodny. Do tego kulki przyspieszają obieg krwi w okolicach intymnych co zapewnia bardziej intensywne doznania podczas stosunku.

One thought on “Jak ćwiczyć mięśnie Kegla – poradnik

  • Luty 1, 2018 at 3:32 pm
    Permalink

    W przypadku zdrowia kobiety ćwiczenia mięśni kegla to podstawa, nie tylko w starszym wieku, ale powinno się o to zadbać już od młodych lat.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *