Dieta Karoliny Szostak, jak szybko schudnąć 20 kg?

Dieta Karoliny Szostak, jak szybko schudnąć 20 kg?
4.9 (98.98%) 98 votes

Dieta Karoliny Szostak to hit czy kit? W ostatnim czasie każdy mówi o diecie Karoliny Szostak, która zapewniła jej świetne efekty, schudła 20 kilogramów i diametralnie odmieniła swoją sylwetkę. W czym tkwi sekret diety Karoliny Szostak? Czy jej dieta nie doprowadzi do efektu jojo?

Początkowo prezenterka korzystała z diety pudełkowej, niestety nie zauważyła żadnych efektów jej stosowania. Z jej wywiadów wynika, że cierpi na niedoczynność tarczycy oraz chorobę Hashimoto, które mogły być powodem braku sukcesów w odchudzaniu.

Po nieudanej próbie polecono Karolinie Szostak dietę dr Dąbrowskiej, która okazała się bardzo dużym wyzwaniem. Już po dwóch dniach jej stosowania prezenterka miała ochotę przerwać tą próbę. Zmotywowała się, aby przetrwać na diecie kolejne tygodnie, które nie były łatwiejsze, ale motywację dawały jej regularne pomiary, po trzech tygodniach uzyskała 8 cm mniej w udzie. Jak wszyscy widzimy, dziennikarce udało się wytrwać na diecie do końca, a co bardzo ważne, jej sylwetka pozostaje doskonała do tej pory – pomimo czasu nowa waga i sylwetka jest cały czas na doskonałym poziomie.

Dieta dr Dąbrowskiej = Dieta Karoliny Szostak

Okazuje się, że prezenterka przez 9 tygodni stosowała zalecenia diety owocowo-warzywnej, tak zwanej diety dr Dąbrowskiej. Autorka diety jest doktorem nauk medycznym. Dąbrowska interesowała się kwestą żywienia w kontekście leczenia chorób cywilizacyjnych. W wyniku przeprowadzonych badań opracowała dietę warzywno-owocową, której celem ma być odtrucie organizmu i uruchomienie mechanizmów, które będą leczyły, regenerowały organizm. Nie jest to zatem typowo dieta odchudzająca, odchudzanie jest w tym przypadku efektem ubocznym.

Głodówka lecznicza

Dieta dr Dąbrowskiej to typowa głodówka lecznicza. Ważne jest, żeby po zakończeniu tej głodówki stosować zdrową, zbilansowaną dietę, jedynie w takim przypadku możemy uzyskać odpowiednie efekty. Dieta opiera się głównie na warzywach i owocach, które posiadają dużą zawartość błonnika oraz są bogactwem przeciwutleniaczy. W rezultacie wspomagamy procy regeneracyjne naszego organizmu, odtruwamy i odmładzamy komórki naszego ciała.

Zasady diety dr Dąbrowskiej

Pierwszym etapem diety jest odtruwanie naszego organizmu, stosujemy w tym czasie około 600kcal dziennie przez  10-40 dni w zależności od naszego stanu. Oto lista niskokalorycznych warzyw, które możemy spożywać podczas początkowej fazy: marchew, burak, kalafior, brokuł, cebula, por, sałata, rzodkiew, zioła, ogórek, kabaczek, pomidor, papryka. Do tego możemy dołączyć owoce o niskich indeksie glikemicznym jak jagody, grapefrut, cytryna, jabłka.

W jakiej formie spożywać powyższe produkty? Aby nie stracić ich dobroczynnych właściwości najlepiej na surowo lub w postaci sałatki. Dopuszczalne jest gotowanie składników i sporządzanie zup czy innych potraw, ale bez wykorzystania dodatków.

Podczas początkowej fazy należy pić od 2 do 3 litrów płynów dziennie – woda, sok, herbata ziołowa lub owocowa, koktajle warzywno-owocowe.

Podczas tego etapu mogą, ale nie muszą wystąpić objawy świadczące o odtruwaniu organizmu takie jak bóle głowy, nudności, osłabienie, biegunki, wymioty. Objawy najczęściej ustępują najpóźniej w ciągu 3 dni. Jeśli objawy nie ustępują musimy udać się do lekarza.

Drugi etap diety

Pierwszy etap – odtruwanie ma sens, jeśli po jego zakończeniu, na stałe przejdziemy na zdrową, zbilansowaną dietę, której podstawą nadal będą warzywa i owoce, ale będziemy mogli stosować dodatkowe produkty – rośliny strączkowe, orzechy, produkty mleczne, razowy chleb, kasza, ziarna.

W drugim etapie autorka diety radzi unikać alkoholu, kawy, herbaty, żółtego sera, słodyczy, mięsa, napojów gazowanych, żywności wysoko przetworzonej, białej mąki.

Przeciwwskazania do stosowania diety dr Dąbrowskiej

Nie należy stosować diety dr Dąbrowskiej w ciąży i podczas karmienia piersią, nie zaleca się jej dla dzieci i młodzieży, osób, które mają problem ze zbyt niską wagą, cukrzyków, osób które chorują na anoreksję, bulimię, choroby zakaźne, niewydolność nerek lub serca, choroby wątroby i układu oddechowego, nadczynność tarczycy czy depresję. Przeciwwskazań w tym wypadku jest bardzo wiele, więc najrozsądniej będzie przed rozpoczęciem takiej diety skontaktować się z lekarzem.

Alternatywa dla diety dr Dąbrowskiej

Dla wielu osób jedzenie praktycznie samych warzyw i owoców to wyrzeczenie, które nie jest do zrealizowania. Na szczęście mamy różne sposoby na oczyszczanie organizmu i zrzucenie zbędnych kilogramów. Na uwagę zasługują tabletki African Mango, które zostały stworzone na bazie jedynie naturalnych składników i nie powodują skutków ubocznych, nie ma przeciwwskazań co do ich stosowania.

African Mango to:

– bogactwo błonnika

– skuteczne oczyszczanie organizmu

– usuwanie toksyn z organizmu

– spalanie tkanki tłuszczowej

– naturalny wyciąg z Irvingia Gabonensis

– nawet 8-10 kg mniej w ciągu miesiąca kuracji.

– brak skutków ubocznych

– gwarancja efektu lub zwrot pieniędzy

Produkt dostępny wyłącznie w sprzedaży internetowej > Kliknij tutaj <

Tagi wpisu:

dieta karoliny szostak, karolina szostak dieta, dieta szostak, szostak karolina dieta, karolina szostak, diety karoliny szostak, odchudzanie karoliny szostak, karolina szostak na diecie, dieta karoliny szostak.

11 thoughts on “Dieta Karoliny Szostak, jak szybko schudnąć 20 kg?

  • Listopad 20, 2017 at 11:21 am
    Permalink

    No przyznam, że efekty ciekawe jak na ten typ figury, jednak sama dieta może powodować pewne problemy, lepiej racjonalnie się odżywiać i dodać do tego aktywność fizyczną, bo ta dieta szostak to może na zdrowiu się odbić.

    Reply
  • Listopad 11, 2017 at 5:48 pm
    Permalink

    Zdecydowanie polecam African mango opisane w tym artykule, dzięki niemu schudłam już 12 kg, o wiele łatwiej to wszystko wychodzi, mam więcej energii i lepiej się czuję, super sprawa

    Reply
  • Listopad 2, 2017 at 4:09 pm
    Permalink

    Karolina Szostak wydała książkę, w której opisuje jak schudła, myślicie że warto kupić?

    Reply
  • Październik 24, 2017 at 8:34 pm
    Permalink

    Dieta Karoliny Szostak to nic innego jak głodówka, która prędzej czy później skończy się efektem jojo. Efekt po jest bardzo dobry, no ale jakby wróciła do dawnych przyzwyczajeń to co by z tego zostało?

    Reply
  • Październik 22, 2017 at 9:12 pm
    Permalink

    Oj Karolina Szostak, taka dieta to musi sporo kosztować zawziętości, tak mało kalorii dziennie z pewnością daje rozdrażnienie i spadek energii, no nie wiem czy taka dieta nie odbija się też na zdrowiu, dieta szostak nie powinna być tak mocno promowana, bo myślę że niewarto się tak męczyć, nawet jak efekt po diecie jest dobry.

    Reply
  • Październik 19, 2017 at 4:16 pm
    Permalink

    Postanowiłam iść śladami Szostak, ale jednak dieta jest masakryczna. Wytrzymałam dwa tygodnie i stwierdziłam, że jak mam się tak męczyć to już wolę albo łazić na siłownię 3 razy w tygodniu albo po prostu być gruba, ale cieszyć się jedzeniem.

    Reply
  • Październik 18, 2017 at 6:12 pm
    Permalink

    No przyznam, że metamorfoza Szostak jest oszołamiająca, nie tylko to że schudła, ale wcześniej miała taką dosyć krępą sylwetkę, a po odchudzaniu jest na czym oko zawiesić

    Reply
  • Październik 18, 2017 at 11:15 am
    Permalink

    Można – można, jak nie siedzi się całymi dniami na kanapie i nie wcina kebabów i innego dziadostwa, które każdego dnia przybliża nas do kolejnych chorób i problemów. Karolina Szostak dieta i efekty całkiem spoko.

    Reply
  • Październik 17, 2017 at 6:21 pm
    Permalink

    Dla mnie Pani Karolina dodała dużo pewności siebie i motywacji do ćwiczeń i odchudzania. Dieta Szostak nie jest mocno skomplikowana, nie kosztuje dużo, każdy może ją stosować. Widać też, że jeśli nawet przed odchudzaniem nie ma się idealnej budowy ciała, to po odchudzaniu jest jednak ten efekt wow. W przypadku Pani Karoliny są to nogi, które ma po prostu mega!

    Reply
  • Październik 14, 2017 at 6:39 pm
    Permalink

    Pani Karolina Szostak – szacun, wiek już nie najmłodszy, przez cały czas miała taką troszkę potężniejszą budowę, a tu taka przemiana, sama chciałabym mieć taką figurę jak ona, a nogi – super!

    Reply
  • Październik 13, 2017 at 11:25 am
    Permalink

    Trochę za mało w tej diecie jest produktów, które mogą dostarczyć wszystkich niezbędnych składników potrzebnych dla zdrowia, czyli na dłuższą metę – słabo.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *